Leggyakoribb kérdések (GYIK) a Vidám Mókus vásárlói számára

Milyen szállítási lehetőségek vannak és mennyibe kerül?

Magyarországon belül 22 000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes a szállítás.

 

Hogyan lehet visszaküldeni az árut?

Az áru 14 napon belül visszaküldhető, ha bontatlan és sértetlen. További információk az Általános Szerződési Feltételekben találhatók.

 

Van hűségprogram?

Igen, a hűséges vásárlók különleges kedvezményekben részesülnek.

 

Hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?

Email: szia@vidammokus.hu

 

Mik a vásárlási feltételek?

A vásárlás során a vevő és az eladó között szerződés jön létre az online áruházon keresztül.

 

Hogyan lehet elállni a szerződéstől?

A vevő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.

 

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Elfogadjuk a bankkártyás fizetést és az utánvétes fizetést.

 

Mik a reklamáció feltételei?

A reklamációt írásban vagy emailben kell benyújtani a hiba felfedezése után.

 

Az árak tartalmazzák az áfát?

Igen, minden feltüntetett ár végleges és tartalmazza az áfát.

 

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelés?

A szállítás általában 2-5 munkanapot vesz igénybe.

 

Van minimális rendelési mennyiség?

Nincs minimális rendelési mennyiség.

 

Hogyan lehet kedvezményes kupont szerezni?

A kedvezményes kuponok hírlevélre való feliratkozással vagy speciális akciók során érhetők el.

 

Lehet módosítani vagy lemondani a rendelést?

A rendelést az elküldés előtt lehet módosítani vagy lemondani az ügyfélszolgálat segítségével.

 

Biztosítanak nagykereskedelmi kedvezményeket?

Igen, a nagykereskedelmi rendelésekkel kapcsolatban lépjen kapcsolatba az üzleti részlegünkkel.

 

Hogyan vannak csomagolva a termékek?

A termékek környezetbarát csomagolásban vannak, ami biztosítja a frissességet és a minőséget.

 

Lehet ajándékként rendelni a termékeket?

Igen, kínálunk ajándékcsomagolást és személyes üzenet hozzáadásának lehetőségét.

 

Milyen eredetűek a termékek?

Termékeink megbízható beszállítóktól származnak a világ minden tájáról, nagy hangsúlyt fektetve a minőségre és a fenntarthatóságra.

 

Hogyan lehet regisztrálni az oldalon?

A regisztráció egyszerű, csak ki kell tölteni az oldalon található űrlapot.

 

Hogyan lehet nyomon követni a rendelést?

A rendelés elküldése után nyomkövetési számot kap, amelyet a szállító cég weboldalán használhat.

További információkért látogasson el a Vidám Mókus weboldalra vagy az Általános Szerződési Feltételek oldalra.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz